Det var på tiden!

(Detta inlägg skulle egentligen publicerats igår, jag orkade bara inte starta upp datorn..)

Karlshamn - HG69
17 - 22

En hel dag med laget, så himla kul! Åkte iväg tidigt på morgonen och i bussen ner til Karlshamn blev det poker, skitsnack och baguetter. Kom ner sådär en timme innan drabbning, och jag var jättenervös. Så sjukt jämn match! I halvlek stod det 9-6, men i andra halvlek kom vi igen och vann med 17-22! :D Äntligen en vinst till! Och jag måste bara tillägga att Karlshamn är nog de mest osportsliga laget jag någonsin mött. Usch för dem.. I alla fall, i omklädningsrummet och bussen hem blev det jubel och lite mer poker, såklart ;)

Kom hem vid kvart över sju/halv åtta typ, och redan vid halv nio så sov jag, fast på soffan. Förflyttade mig ner till sängen och somnade om där efter en halvtimme tror jag.
(och jag har ännu inte vaknat helt känns det som..)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0