136:an

Då var den här dagen avklarad! Har haft sjukt kul med Nathalie, så grymt mycket skratt! Har nog varit i alla affärer som finns känns det som, både för att leta fula saker att skratta åt och fina saker att köpa. Blev en hel del för mig faktiskt, får se om jag orkar ta bilder och visa senare när jag kommer hem. :-) Gick även förbi McDonalds och fick ett sug efter paj, så varsin sån fick det bli också. Haha, lurade på Nathalie världens mest gräsliga t-shirt också, sjukt ful! Hahahaha, samt att kassörskan på BikBok var helt efterbliven, hade hört en sak jag sa till Nathalie, och så stod hon och skrattade åt det hur länge som helst! xD Sitter i alla fall på bussen hem nu, skönt att slappna av. Är hemma vid sådär 19.00 och då blir det troligen att städa lite.. Mindre kul alltså.

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0