Somnar i gryningen?

Känns som om det kommer bli en lång natt för min del. Jag är inte det minsta trött, fast samtidigt skulle det inte vara fel att krypa ner i sängen med öronen fulla av musik. Men skulle jag somna? Tror knappast det. Skulle nog bara rulla runt, göra lakanet i sängen till en korv och störa mig på den. Njemen usch, nu låter jag ju jättedeppig :O Men det är jag inte, absolut inte! (Eller kanske lite, fortfarande dåligt samvete över att jag missade min älsklings student. Missade att få krama om honom, missade att få se honom vara den lyckligaste på jorden. Sorgligt.) Fast jag får ju träffa honom på måndag/tisdag! Och det påminde mig om att jag kanske ska röja upp lite på mitt rum.. Äh kan han göra när han kommer hit ;) haha.
Men jag kila och kolla klart på Almost Famous nu :)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0