" Everybody tells me that it's wrong what I'm feeling, I shouldn't believe in, the dreams that I'm dreaming. "

Uff, jobbet är inte direkt det roligaste ska jag säga! Folket är roligt i och för sig, men inte själva arbetet. Tungt, tråkigt och enformigt. Men pengar blir det av det i alla fall (y) Kom på att jag borde ringa om praktikplats idag, men jag orkar inte. Orkar inte verka intresserad av arbete och sånt nu när det är sommarlov! (trots att jag arbetar just nu, men hur intresserad av det är jag på en skala?!) haha ;) Nejnej, istället sitter jag och kollar på sista minuten-resor! Är supersugen på att komma bort härifrån :D

Selena Gomez, riktigt bra! ;)



Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0