Äntligen 18!

Nejmen oj oj oj, förlåt för den dåliga uppdateringen! Kan berätta lite om dagarna :)

Skolavslutning, gjorde egentligen inget med klassen, inget viktigt i alla fall och sen efter det städade jag och Malin P våra skåp och blev sedan hämtade av min älskling som kom direkt från Malmö med sin så kallade "bil" (saab) :D Kommer inte ihåg vad vi gjorde när vi kom hem, åt lite snabbt och sen direkt till Gislaved till Mella skulle ajg tro. Plockade upp Andreas på vägen också :) Fixade oss hos Mella och sen drog vi ut till Holmen! Segt i början men festen drog igång! Riktigt kul, bästa kvällen på hur länge som helst! Och när klockan slog över midnatt fick jag höra världens bästa skönsång (ni hör ironin va? ;)) Men vad gör det när man blir 18 år och ingen är nykter så alla har något att skylla på? haha :D Kom hem och somnade ganska snabbt har jag för mig.
På onsdagen vaknade vi runt 10, duschade och sen kom kusin Emilie på besök med en kladdkaka i högsta hugg! Jag, Joakim och hon hade trevligt i sådär två timmar innan hon åkte igen. Bror kom hem och sen resten av familjen och jag fick massa presenter, och ja, alla var helt underbara! :D Fick äntligen mina älskade skor jag väntat på i en vecka och min Aino jag suktat efter sen den kom! Sen kom släkten och ja, en trevlig kväll. Folket åkte hem och vi som var kvar kollade film. Gick sen ut med Joakim en runda, var ute i lite mer än en timme, otroligt mysigt!
Vaknade sent idag, 12.47 stod det på displayen när jag kollade första gången, låg kvar i sängen ett tag men gick sen upp och gjorde bror min sällskap. Hann inte göra så mycket innan mamma och pappa trillade in och vi fick samtal från OnOff att vi kunde hämta min Aino i Jkpg. (Ja, fick bara papprena dagen innan om att den var köpt.) Framåt 18.30 körde bby mig till min träning och han åkte hem till Malmö. Träningen gick skit, men när ajg kom hem blev allt bättre när jag fysiskt hade min Aino! :D Har lekt med den ett tag och nu äntligen har jag tagit mig tid att blogga om allt! Haha, långt inlägg, men jag vet ni klarar att läsa det! ;)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0