Sista dagen avklarad!

Sådär ja, äntligen! Jobbade inte så mycket idag, eller ja, jobbade som om det vore fredag, då slutar jag alltid tidigare. Vid ett bröts arbetsdagen av att jobbet bjöd på midsommarmat och jordgubbar :D Jag bara ÄLSKAR jordgubbar alltså! (Även vattenmelon eftersom jag nyss skickat bud med pappa att köpa hem det, höhö :D) Duktig som jag är jobbade jag lite extra faktiskt, åkte runt och tvättade golven med en rolig "bil", haha, kändes som om jag var ett litet barn och nyss fått en trampebil ;) hahah! Vad händer ikväll då? Inget alls, får se om jag hittar någon som vill komma förbi, fast de flesta är ju bortresta tyvärr :( Och det är fortfarande inte bestämt hur det blir imorgon! En av "festerna" utanför Jönköping är uteslutna. Har ju även fått erbjudande att hänga på till Halmstad och festa, men eftersom jag jobbade missade jag skjutsen och måste i så fall leta upp bra tåg-tider. Fast vem vet, kanske är en hemmakväll med en gammal vän det jag behöver just nu? Får ta en funderare på det alltså... ;)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0