Party party!

Blev inget blogginlägg igår tyvärr. Åkte direkt ut till Marås efter studenten och fixade till mig tillsammans med Nathalie för att sen åka med hennes syster ut till High Chaparral och festa! Är 18 nu ju ;) Haha, hade en helt otroligt kul natt! Åkte hem och somnade hos Nathalie, vaknade idag runt 12.00 och sen fastnade vi i soffan några timmar. Men nu är vi hemma hos mig i Gnosjö! Ska fixa mig och så och sen bär det av ut igen! Men denna gången ska Nathalie dit tidigare och så kommer jag ut med min kusin senare. Hoppas på en minst lika kul kväll! :D Och får hoppas att man även ikväll hittar folk som bjuder på all dricka ;)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0