Nu har jag bestämt mig..

...så planerna inför imorgon är helt fastställda! Det blir hemmakväll med Lina :) Och annat folk mina föräldrar bjudit hit, men vi lär nog ignorera dom en hel del, haha, har bättre saker för oss ;) Ser faktiskt fram emot det, längesen vi umgicks vi två bara, längesen vi umgicks överhuvudtaget utanför handbollsträningarna :S Måste bli ändring på det känner jag, och det är på väg! Vi är lite sent ute men vi bestämde oss idag för att gå och se Eclipse (tredje Twilight-filmen för er som inte hänger med) på bio! Tyvärr fanns det inga platser kvar på premiär-kvällen (som om det skulle förvåna någon?!) och varken torsdagen eller fredagen passade med tågtider. Men lördagen 3 juli bär det av! Tar ett tidigt tåg, shoppar lite, går på bion och sen avslutar vi vår dag med att äta ute någonstans! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0