Nationaldagen!

Godmorgon! Eller kanske mer förmiddag? Det är i alla fall sveriges nationaldag och vädret är underbart! Idag blir det att vara social med morfar och hans kompis som tittar in på lunch (y) Men jag kommer troligen fokusera mycket mycket mer på saker som.
* Jag måste skriva en till "sista minuten"-utvärdering
* Jag måste bleka mitt hår senast imorgon
* Jag måste städa rummet (Joakim säger att han inte vill göra det, elakt jag vet :()
* Kommer också fokusera på att längta efter honom, och troligen trillar han in på måndagskvällen (om det inte blir ändrade planer)
Det är mycket mer men jag orkar inte skriva ner allt här... Nu blir det att fixa håret!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0