Lyckliga flickor och pojkar fyller skolans korridorer..

... och det är så fint med alla studenter som springer runt i vita klänningar och kostym! :D Ellicknor är i skolan och jag har saknat henne, men nu äntligen! Slutar om sådär en timme och hinner då ta bussen hem, så j*vla skönt med helg! Nästan så att man kan säga att det är sommarlov redan nu, efter vi inte gör ett skit på måndag. Två lektioner med inget innehåll typ, låter ju bra (y) Hade kunnat ha skolavslutning idag, fast ah, det är ju faktiskt sudenternas dag idag!
Och jag har fortfarande inte funderat på vad jag ska ha på mig i eftermiddag.. Några förslag?

Jag bara älskar sooolen! :D


Bild tagen 13 april 1010
Modell: Linda Sund


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0