Lön + vänner + sommar = <3

Usch. känns som om livet är helt händelselöst när man jobbar! Man gör ju inget? Förutom att jobba då.. Vaknar, går till jobbet halvskabb, jobbar, jobbar mer, och när man väl är där kan man jobba ännu mer, går hem, har ont i rygge/är trött och så typ dör man på soffan eller något. Ingen ork alls! :( Uschusch, men jag är ändå glad, jag menar... Det är inte alla som har jobb överhuvudtaget? Visst, mitt suger, men fortfarande bättre än inget. Jag behöver verkligen pengarna så att jag kan roa mig riktigt mycket i sommar! ;) Får tyvärr inte lönen förrän i slutet av Juli, men eftersom ens far jobbar där så får man genom honom ut pengarna i förskott :D Och då är det riktigt bra att jag fått mycket mer jobb-dagar än väntat! (Trots att anledningen är den värsta någonsin.. :( men ah som sagt, bra att dom ändrade schemat och tryckte in mig där igen.) Skulle egentligen bara jobba förra veckan och inget den här, och kanske lite nästa vecka innan vi går på semester, MEN eftersom resa till Malmö blev inställd så fick jag jogg hela den här veckan med. Vilket innebär 6000+ :D (och nu har jag inte räknat med det jag kanske får nästa vecka).
Även om inte sommarn alls kommer bli som jag hade planerat/velat så SKA jag ha kul kul kuuul med mina vänner! Vara med? :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0