Loka Likes Africa!

Hahaha, hemma nu då från GKC och Pontus var jätteförvånad över att jag och bror skulle komma dit, men varför skulle vi inte liksom? Självklart man gratulerar vännerna! Hängde en ros runt halsen och var allmänt glad :D
Märkte även att hans egna blandning av Loka Likes Africa hade varit i farten ;) (eller iaf alkohol av något slag, haha) Ja gud vilka minnen man har, och bra är dom! Är man deppig så är det bara att plocka fram bilder i huvudet från Malmö-resan med honom, Emma och Peter, lyckas jag kväva skrattet då måste jag vara allvarligt sjuk :P
Stannade inte så länge, utan gick direkt hem istället. Har bytt tillbaka till bikini och lös tunika - känns som riktig sommar och jag gillart! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0