Klagar, igen. Men jag måste.

Jag är så jävla trött på allt snack om Viktoria och Daniel! Visst, det är sjukt kul för dom, dom är jättesöta med undantag för Daniels plastiga smile och självklart att det blir en stor grej av det när det är kronprinsessan som gifter sig! Men jag ORKAR INTE höra på allt tjat om deras oövervinnliga och ömsesidiga kärlek! Inte nu, jag klarar inte av det. Alla säger att gårdagen var en dag fylld av kärlek och blablabla vad lycklig varenda jävla kotte var! Alla utom jag?! Ömsesidig kärlek kan jag ju drömma om. Fast det vill jag inte, jag vill inte känna kärlek någonsin mer. Det är inget värt längre. Kärlek är ingenting för mig utan dig.








Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0