Jag blir galen!

Usch usch usch, jag känner mig som världens sämsta flickvän! Min pojkvän tar studenten idag, nere i Malmö och jag sitter som ett fån hemma och bara... sitter? Jag borde vara där nu, jag borde vara hos honom och säga grattis och kramas och ge presenter och allt vad man nu gör!
Jag vill verkligen åka ner, men det går inte. Jag har inte pengar till tåg plus att jag lovat att vara hemma med bror idag eftersom både mamma och pappa ska iväg med sina jobb. Inte så att min bror behöver barnvakt, men det kan ju alltid vara trevligare med lite sällskap, inte sant?
Och självklart har pojken min inte heller någon fungerande mobil, så jag kan inte ens få tag på honom! Det gör allt mycket mer sorgligt.. Fast jag ska väl försöka att inte deppa antar jag, det är ju sol! Plus att jag känner folk här i Gnosjö som tar studenten, får göra dom glada med min närvaro istället ;)

Vilket fall som helst, grattis älskling <3


Vad tycker ni? :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0