Jag är så seg!

Nej usch, förlåt! Har inte glömt bloggen, har bara inte orkat starta datorn, haha. Tror att sommaren och ledigheten börjar göra mig lat ;) Orkar inte göra något alls känns det som, eller så vill jag bara inte? Så är det nog, jag vill inte göra något speciellt, jag är helt uppslukad av "Så länge vi båda andas". I alla fall den tiden jag är vaken, har sovit till runt 13.00-14.00 både igår och idag. Haft konstiga drömmar och vaknat säkert 20 ggr eller något, haha :P Men nu ska jag slänga mig in i duschen så håret hinner torka tills jag ska lägga mig igen, måste försöka somna innan midnatt för att orka med jobbet imorgon. Och gissa vad jag ska göra efter att ha duschat? ;) Självklart ska jag fortsätta läsa :D hahaha!


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0