Ge mig mer sommar, mer mer mer!

Nu känns det som om det mest är på plats, fast jag vetefan om jag är nöjd med designen. Men det få duga så länge, och jag har en känsla av att "så länge" kommer bli ett bra tag, haha ;)
Fortfarande lyser solen, och mitt humör har inte blivit sämre - tvärtom, bara bättre! :D Funderar på om man skulle gå ut och gå en sväng senare.. Fast med min allergi och förkylning lär det bli lite smått jobbigt, fast det orkar jag egentligen inte bry mig om. Plus jag måste ner till läkarn och skriva ut nya tabletter.. Får allvarligt talat skriva en påminnelse på mobilen så jag inte glömmer bort det - IGEN!
Men nej, ska nu ta ett allvarligt snack med Joakim om sommaren!
Pusss ;D



Kommentarer
Postat av: Patricia

Sjukt söt !

2010-07-09 @ 02:33:18
URL: http://patricianordstroem.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0