Gäsp?

När jag är med vänner så täcks hålet över, men det försvinner inte. Det dyker upp när jag är ensam. Men jag kan behärska det, så jag tror faktiskt jag lyckas vara glad. Till och från.

Kom nyss hem från en "träning" med både damjuniornerna (mitt lag) och småflickorna! Var ingen riktigt träning, mest bara lek, brännboll. Haha pinsamt, vi förlorade mot småtjejerna x'D Men det var bara av den enkla förklaringen att vi har blivit mogna och inte leker sånt på fritiden (y) haha :D
...Nejmen usch, märker nu att jag är riktigt trött faktiskt, inte sovit bra i helgen. 6-7 timmar sömn kanske? Somnar nästan framför datorn, det får bli sängen tidigt ikväll! :)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0