Det mest vidriga någonsin!

Gissa vad jag hatar MEST på den här jorden?!
SPINDLAR!
Bara kolla på dom, äckliga, för många ben, små som stora.. Helt motbjudande. Läskiga och.. ja, bara helt enkelt ÄCKLIGA! Flög nyss upp ur stolen på altanen av att jag märkte att det kröp en på min mage. Skrek så både mamma och pappa reagerade och flög ut mot mig för att kolla vad som hade hänt och jag sprang in, glömde datorn, boken och mobilerna ute. (och jag kan inte förneka att jag blev så rädd att jag grät) Skickade ut pappa för att hämta in det, inte ens chans att jag går ut it igen förrän pappa fått fatt på spindeln och kastat iväg den LÅNGT. Känner mig så fånig, men har man fobi så har man.. och jag vågar inte göra något åt det :(

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0