Beslutsångest!

Nejnej, ryggen blir inte bättre, så tyvärr kan jag inte träna idag. Får inte bli en vana att vara borta från träningarna bara! Men jag kommer igång sen! :D Vem vill dissa en så underbar sport som handboll?! ;)
I alla fall, jag peppar med musik! Två dagar kvar på jobbet bara, och det vet jag att jag klarar med mina jobbarkompisar! :D Och vad händer efter det, på fredagskvällen? Ingen aning än, beslutsångest hej!
Bjuden på olika fester, en hos min kompis och hennes pojkvän, en hos en annan kompis och sen kan jag ju välja att gå med syster och alla såna roliga människor (troligen kusin?!) och dra till öltältet på järbärardags-kvällen!


Kommentarer
Postat av: Martin

Tackar :D jag lägger till dig på bloglovin nu ;)

Postat av: Melina

har frågestund så kika in på min blogg & skriv frågor

2010-06-16 @ 22:32:52
URL: http://alltidmelina.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0