Ändring!

Skrev i måndags i planeringen att jag bara skulle jobba måndag-tisdag, men nejnej! Ändrade planer, lill-chefen kom fram till mig igår och frågade om jag vill jobba onsdag-torsdag också. Nej, jag vill inte jobba, men jotack - behöver pengarna! :P Och idag kom en annan lill-chef fram till mig och frågde om jag redan fått jobb på fredagen - svar nej. Så han åkte iväg på sin truck, såg cool ut och sa att han skulle fixa fram något åt mig. Han tyckte det var tråkigt att jag skulle jobba typ hela veckan förutom just den dagen då det var gratis smörgåstårta inför semestern, HAHAH x'D Så troligen blir det ju jobb hela veckan då. Lite tråk, men jag behöver pengarna mer än allt annat! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0