Vattenkrig och rensad garderob - sommartecken?

Är det sommar eller? Runt 35 grader och middagen åts på soldäcket och avslutades med vattenkrig med bror. Idag mår jag bra, nästan lika bra som när jag vaknade upp med Andreas och Mella i tisdags, haha :D
Har städat ur min garderob nu på gamla kläder, eller bara sådant som jag inte använder. Måste ju ha plats för alla nya plagg som jag kommer införskaffa i sommar ;) Känner på mig att om saker bli som jag tänkt kommer jag ha shoppat mer kläder i sommar än vad jag slängde ut idag :D
Blev ingen utgång varken idag eller igår, ingen som har pengar att följa med juu, BUHU! :( haha! Fast vad spelar det för roll egentligen? Allt jag önskar nu är att få tisdag, blir troligen att åka iväg till Liseberg då med familjen, syster och hennes familj och Mella :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0