Tystnad och planeringar..

Nu har syster, Mikael, Alice och lilla Ida åkt hem, avslutade med en fika nere på Bernts som morfar betalade ;) Sitter och funderar på vad jag ska göra med min sommar egentligen. Troligen börjar jag jobba i mitten på nästa vecka och tiden bara springer iväg. Jag har inte gjort något alls hittills (förutom Liseberg) känns det som. Tråkigt! :(
Fast i morgon åker familjen till Halmstad, får bo hos en f.d moster typ (HAHA låter kul x'D) i hennes stuga. Förhoppningsvis blir vädret helt okej och så, skulle vara helt underbart att kunna springa runt på stan! Tråkigt nog fick jag inte ta med mig Erica, så jag har verkligen ingen aning om det kommer bli av någon shopping. Inte kul att springa runt ensam, och ingen i min familj är speciellt pepp på sånt..
Kanske blir det även att åka till Västervik och bo där några dagar, om det nu finns (troligen max två) frivilliga som vill följa med? Runt 700 kr/person plus mat och shopping och sånt för en helg :) Intresserad? :D

Förresten! Ni glömmer väl inte att rösta på mina skor på nelly.com? Man kan tyvärr bara rösa en gång per IP-adress på varje sko, därför föreslår jag att våldta era vänners/andra familjemedlemmars datorer och rösta från dem också! ;)
RÖSTA HÄR!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0