Tagga helgen!

Ännu fler ändringar i planeringen! I alla fall imorgon - fredag. Det blir inte "vila - kanske utgång" utan det blir "jobb - värnamo med familjen - förhoppningsvis kväll med lina" hahah! :D  Jag är så pepp på helgen så det är inte sant! Särskilt lördag! Shopping, Ecplise och Lina på samma dag - MUMS! ;)
Och igen... ändring på söndag för då kommer Mella hit också! Troligtvis blir det en runda till gymmet och på kvällen ska vi antingen flumma för oss själva eller leta upp människor att festa med! (Jag vet, det är en söndag. Men nästa vecka har jag semester, så det är första kvällen på tre veckor jag har tid/ork till att festa! haha)

Och på glatt humör kan det ju knappast skada med glad musik! :D

Justin Bieber feat. Usher - One Time


Alexandra Burke feat- Flo Rida - Bad Boys


Rihanna feat. Jeezy - Hard



Sugarplum Fairy - Last Chance


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0