Tacktacktack!

Vaken och inte speciellt jättepigg. Gårkvällen var helt otroligt kul! Blev inte alls som planerat egentligen. Var med kusin Emilie och bror på Aisa Garden och käkade, sen körde kusin mig till Gislaved där jag träffade Henrik och Tobias. Snackade med dem ett tag och blev skjutsad till Karin, Becca och Erikas fest! (18, 19 och 18 år.) Skulle sen egentligen tagit busen hem vid 22.00 typ, men folket övertalade mig om att vara kvar. Så det blev att ta 02.00-bussen istället. :D Hade faktiskt väldigt kul igår, träffade på massa nytt folk, snackade med människor man annars mest bara sett exstera i skolan och sånt, tacktacktack! (Och jag kom ju inte hem supernykter, HAHAA!) :D

Men nu.. måste jag röra på mig, syster, Mikael, Alice och Ida trillar in om bara några minuter och jag sitter i förstor t-shirt, morgonlockigt hår och gårdagens smink. (Nej, jag pallade inte tvätta av mig det igår, haha!) Känner mig som ett vrak, fast det är jag kanske också? Skitsamma! Jag lever och vid halv ett (typ) ska jag följa med syster och mamma på bingo! Hahaha, känns som om det kommer vara vi och massa pensionärer, men vad gör det? En kul engångsgrej liksom ;) PUSSHEJ!


Ett år gammal bild typ, men det var samma känsla när den togs som jag har nu, haha!

Kommentarer
Postat av: :)

Hej, kan du hjälpa mig med designen. du har så fin blogg

//sara

2010-07-25 @ 16:51:54
Postat av: :)

hur gör du också bilder som du har lagt, dit bild och skrivit linnea på. Jag vill ha gärna en hello kitty blogg som dig! snälla hjälp mig!väldigt snygg blogg har du!

//sara

2010-07-25 @ 16:53:54

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0