Snark, jag måste lära mig..

Sovit länge idag, vaknade runt 13.00 eller något. Hur kan jag sova så länge? Somnade ju runt 02.00.. Jag menar, 11 timmar, det är för mycket! Hur ska jag klara av att sova "normala" tider inatt? Ska ju upp vid.. 07.30 eller något imorgon! Då bär det av till Liseberg! :D (om det itne blir ändring i SISTA sekunden verkligen.. höhö) Och som jag hade skrivit i planeringen "besök av Melis" idag, det blir det inte. Ska plocka upp henne imorgon istället, så idag ska jag bara slappa! Sitter just nu och fixar med musik, lägger över från externa hårddisken till datorn och tvärtom :) Ska nog även bränna ner lite musik man kan ha i bilen. Får se vad det blir ;)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0