Shopping, Eclipse m.m.

Hemma igen! Dock senare än tänkt, fick sms om en fest och drog självklart dit! Eller snarare pokerkväll :P
Dagen i övrigt har svarit helt underbar! Inte kännt av tröttheten något, förutom nu när man sitter ner och är stilla :P Shoppade en del (visar bilder/berättar vad imorgon) och bion med Lina var awesome! Eclipse var dock inte lika bra som jag förväntat mig, men fortfarande otroligt bra! Finns mycket att säga, men ah, dagen har varit bra, måste göras om säger jag bara!
Sitter hemma med Emma och min bror nu, ska hämta saker och så, tänkte sova i klubblokalen inatt med dom och Pontus (lookalike africa-snubben ;)) haha (y) Måste pysa nu, men bloggar mer imorgon när jag kommit hem. :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0