Saknar dig.

Idag är det exakt sju år sen min mormor försvann. Jag var elva år, och nu är jag 18, men det känns som om det hände igår. Kommer ihåg dagen så äckligt väl! Usch, jag suger på att skriva sånt här... Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, det är ju en ren självklarthet att jag saknar henne! Saknar alla kvällar jag och bror sov över hos henne och morfar och vaknade av att det luktade nybakade te-kakor och kokta ägg. Saknar henne helt enkelt!
Var ute vid graven idag, steg ur sängen fem minuter innan jag satte mig i bilen. Satte dit nya rosor och så, fixade till lite.

Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva nu.. Så jag slutar.


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0