"Oeo flygplan!"

Hemma igen, haft en riktigt trevlig eftermiddag, trots att saker inte alls blev som tänkt. Skulle ju hälsa på min kompis (på sjukhuset) men alla dörrar var låsta, till och med dörren in till receptionen! Hurfan ska man kunna få hjälp när man inte kommer fram? Vart hittar man hjälpen för att komma fram till hjälpen?! hahah x'D Så det blev inget, men min Korall skrivs ut imorgon ändå :D
Istället gick jag och Andreas runt sjukhuset och så i två-tre timmar och hade faktiskt riktigt kul ändå ;) Hahah, mycket skratt och sånt dåva, och runt 18.40 begav vi oss ner mot "stan" för att käka.
Hade även väldigt mycket tur med vädret! Fick veta att när vi var i Värnamo och hade vackert väder så ösregnade det och åskade och så i Gnosjö. Och när jag kom hem, hoppade av bussen, var det fint väder, men precis när jag gick innanför dörren öppnade himlen sig x'D haha :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0