Och ja, jag är dålig - IBLAND!

Haha, morgon hos Alex, blev sedan minigolf med Ludde, erica och hennes familj, mycket trevligt (y) Förlorade, med det var första och sista gången det händer! Annars är jag alltid bäst ;) haha. Kvällen igår var väldigt underbar! Hyrde film och låg och myste hela natten bara jag och Erica. The last house on the left, rekomenderar den! Riktigt bra :D Och inte nog med en skräckfilm på tv :O Det blev även en i rummet! Vi blev utsatta för en mördarspindel som gick i taket. Vi skrek lite, och fällde en och anna tår av rädsla :) HAHAH!
Idag har vi inte hunnit göra så mmycket, satte mig på bussen bara någon timme efter vi vaknat och är nu hemma. Skönt faktiskt, men ska iväg på onsdag igen! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

rädd av skräckfilm? inte bra! ;)

2010-07-19 @ 23:00:35
Postat av: Richardkaja

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-09-08 @ 12:25:58
URL: http://richardkaja.blognownow.com

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0