Mot syster och Erica babe!

Ändring i planeringen! (som ni kanske märker :P) Är inte och campar någonstans, blev inställt, regn och sånt tråkigt kom i vägen. Istället ska jag idag åka till Nässjö för att spana in hur syster hus blev efter att dom målat och så :D Och på hemvägen släpps jag av i Vaggeryd, myskväll med Erica, Ludde och Alex. Om inte det också blir inställt så att det bara blir jag och Erica. I vilket fall som helst så längtar jag! Ska bli grymt mysigt, och jag vet inte om jag kommer hem på söndag eller måndag. Det får vi se! :) Men ska slänga i mig lite mat innan vi åker nu då.
För övrigt är jag supersnygg just nu, sminkad, påklädd men tvovigt blött ofixat hår x'D Får fixa det i Nässjö (y)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0