Mer bloggande?

Jag känner mig lite smådöd på blogg-fronten, men det KAN bero på att ingen kommenterar och är rolig?! Jag får ofta kommentarer på msn och så där folk säger t.ex att min design är fin, att jag skriver bra, att jag är en av de få de följer och att jag ska uppdatera mer. Men hallå? Jag försöker, på sommaren har man mycket annat för sig faktiskt, (eller så har man det inte, och då finns det inget att blogga om) så: "YEAH äntligen sommarlov, nu jävla ska jag blogga!" är inte det första man tänker direkt. Så ja, kommenterar ni mer, ställer frågor och sånt så blir det också mer bloggande från min sida!

Fast nu ska jag faktiskt börja fixa mig lite, vet inte än om Alexandra, Henrik och hans kompis kommer hit ikväll, i vilket fall som helst gör det ju inget att fixa sig? ;) Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du kan ju lägga in lite filmer/låtar från youtube, det är alltid kul ;)

2010-07-24 @ 16:20:15
URL: http://feliciaamandaa.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0