Liseberg, here we come!

Blev inte alls 6-7 timmars sömn som jag hade räknat med! Självklart kunde jag inte somna så jag fick inte sova mer än fem timmar, men lika glad för det är jag! :D Har hunnit duscha och smörja in kroppen i body-lotion och väntar på att mitt hår ska torka en aning, samt att jag ska börja sminka mig (y) Har fortfarande INGEN aning om vad jag ska ha på mig, men det lär väl bli något.. "vanligt" :P Sms:ar även med MelisPelis-PorrBarn och hon är superpepp hon också, kan det bli bättre eller? ;) Haha! Pepp som tusan nu! :D

(Kommer troligen en och annan bild efteråt, får se hur mycket vi hinner fota när vi springer runt och är som småbarn igen ;))


Kommentarer
Postat av: Danne

Göteborg :) <3

2010-07-20 @ 03:55:15

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0