Kul natt, kul förmiddag och nu: MelisPelis-PorrBarn!

Jag är pepp idag! Eller jag vill vara det i alla fall, är bara väldigt seg, haha! Luftmadrass är inte en favorit säger jag bara, men folk som var där gillar jag! ;) Bror gick hem tidigt i morse innan vi andra hann vakna typ, men jag, Emma och Pontus hade en trevlig morgon. Sedan kom mina päron, Peter och hans söner och en till snubbe för att börja måla och dona med klubblokalen igen. Kul, men framförallt varm förmiddag, men jag gillar! :D
Sitter nu hemma efter att ha mött upp Mella på Willys, ha det trevligt och ikväll.. då jävlar! PEPP, TAGGA KVÄLLEN! :D Ska hoppa in i duschen eller något nu, sen så.. då drar det igång (y) PUSS!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0