Kletigt..

..ja usch. Det är verkligen kletigt i luften, fuktigt och så. Jättejobbigt ju! Men har hört att det ska regna och åska och sånt här imorgon, så får verkligen hoppas det blir så! Då kanske det försvinner, vilket skulle vara underbart! Kan inte sova på grund av att det är så kvavt. :( Jag är verkligen jättetrött, men det går inte. Ligger bara och vrider och vänder mig i sängen. Lakanen blir som korvar under mig och såklart börjar jag störa mig på dem. Och täcket vill jag kasta in i väggen, men nej. Jag vet att jag inte kan sova utan det heller, så jag får väl ligga här och dö sakta. Haha!
Har för övrigt kollat två skräckfilmer ikväll, en som vi köpte i Värnamo och en som gick på tv, "The haunting in Connecticut" och "Sista draget". Förstnämnda filmen har jag sett förr, ett år sen nästan, med Erica. Båda är helt okej. Och på tal om Erica, ska nog leka med henne snart, hoppashoppas! :D
Men ska försöka sova nu... igen.. :(

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0