Jobbig dag, jämfört med alla slappa, sega dagar tidigare.

Hela mitt huvud surrar! Är inte van vid såna här dagar, upp tidigt, leka med barnen, fixa sig snabbt som attan. Leka lite till med barnen, åka iväg med dem och sen hem. Handla och fixa, äta och leka ännu mer. Och inte nog med det så blev jag sittandes med familjen och spelade sällskapsspel till sådär 01.00. Dum som jag är börjar jag såklart efter det trixa lite med en kompis design, men det är kul! Är inte riktigt klar, får inte skiten att fungera när jag är såhär seg i huvudet, får fortsätta på det imorgon :) Nu ska jag lägga mig ner i sängen, och har en känsla av att så fort jag blundar kommer jag somna! Godnatt! :*

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0