"Jag måste kyssa dig, ky-ky-ky-kyssa dig!"

Woho, vilken natt! ;D HAHA! Njae men ah, det var trevligt, stannade hela kvällen, trots att jag tänkt gå hem direkt efter tacosen, hihi! ;) Blev att spela lite spel (något fråge-spel om musik och så) och snacka skit typ, fast när jag satt i bilen hem fick jag sånt jävla sug efter att festa! Skulle göra vad som helst för att kunna ta mig till något fest just nu! Men får se om det kanske blir imorgon, ska försöka övertala Nathalie att hon inte måste hjälpa sin moster hela kvällen/natten :D Haha!
Och självklart hade jag med mig min bebis ikväll, bilder kommer antingen senare (om jag orkar fixa med det inatt) eller imorgon! :)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0