Ingen bra dag..

Ibland är livet allt bra tråkigt huh. Som idag, efter att ha haft fullt upp och träffat folk varje dag och så i fler veckor så blir det helt tomt nu. Första lediga dagen jag verkligen är just det - ledig. Jag slappar som dom flesta säger att dom vill göra, att dom ser fram emot. Det gjorde jag med, men inte på det här sättet. Jag har nog bara en dålig dag egentligen, fast jag mår verkligen inte bra. Helt... konstig. Jag är inte trött men sover ändå, vill se film, men ändå inte, vill gråta fast samtidigt inte. Jag vill träffa folk, men jag vet att jag bara skulle göra dom irriterande med mitt humör och jag vill skratta och ha kul, men något sätter stopp. Jag drömmer mardrömmar hela tiden och den där äckliga känslan av drömmer klistrar sig fast på mig. Känns som om jag går runt i ett tomrum med 3D-bilder, inget verkligt, bara fantasi. GAAH blir galen! Kanske bäst att sätaa på en film ändå, bara för att få tiden att gå liksom..

Kommentarer
Postat av: Christianvilma

Great Site thanks

2011-03-13 @ 11:02:03
URL: http://christianvilma.blogfuture.com

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0