Hjälp?!

Nu är jag hemma igen, har duschat (idag också) och sitter återigen med blött hår (y) Kvällen igår var helt underbar! Satt och sjöng hela natten, gammal som ny musik och ja, helt enkelt kul! :D <3

Men jag har lite problem framför mig, känns det som, haha! Hur fan ska jag göra i helgen? På fredag händer inget, vad jag vet. Och på lördag kanske Alexandra kommer förbi, och vi får (väldigt mycket kanske) besök av folk från Borås. Vi har ingen aning, FAST jag kan ju också välja att dra på födeslsedagsfest typ. Tre kompiar (egentligen är jag väl bara KOMPIS med en av dem, de andra två känner jag mer bara igen från skolan typ) fyller år, och vad jag vet så är det ingen som jag verkligen känner och kan umgås med sådär som ska dit. Kommer kännas lite udda att sitta där och inte passa in eller vad man ska säga.. Fast hon jag känner och är kompis med tjatar som fan på att jag ska komma ;) Fast liksom.. ändå.. jag vet inte. Kommer snubbarna från Borås och Alexandra hit blire nog att vara med dom istället! :P

Fast egentligen vet jag inte vad jag vill ... HJÄLP!

Men måste börja fixa mig, ska möta Emil nere på stationen om 2½ timme... OMG tiden har gått fort... nyss satt jag och tänkte "jag kan vänta ett tag, länge tills han kommer ju"... shit.. SKYNDA! Har inte insett förrän nu hur stressad jag egentligen är! Bloggar senare, puss! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0