Happpyy!

Detta köpte jag i Halmstad:


Kalsonger - Dressman, 3 par för 99 kr
HAHA! Bror hade glömt packa med sig underkläder, så jag, Kusin och Fia bestämde oss för att köpa de fulaste vi hittade ;)


Såpbubblor i en flamingoflaska! - Laugerhaus, 19.90
Haha, vet inte varför egentligen, billig och söt  helt enkelt! (Alla har faktiskt en barnslig sida!) ;)


Blommig portmonä - Indiska, 49.90
Söt, behöver en ny, och det får plats både kort, sedlar och mynt! :)


Svarta paljett-ballerinor och vita steps - Åhlens 199.90 / 39.00
Är trött på skorna jag har, trots att jag har tusen, HAHA! Och jag har inga såna strumpor, på tiden att köpa ett par! :D

Och när jag kom hem idag hittade jag detta i brevlådan:


Beställde hem i måndagskväll, väldigt sent, snarare natt och troligen dök detta ner i postlådan igår! Och äntligen...


Fick jag Tokio Hotels nya dvd! Humanoid City live! Konserten jag var på i mars - äntligen kan jag (nästan) återuppleva den! :D LYCKLIG!

Och eftersom bror skulle till Jönköping för att köpa ett Xbox 360 Limited Edition av någon snubbe så passade jag på att smyga in på OnOff och "slösa" pengar!


En systemkamera! Nikon D3000! :D Inte allt för dyr heller - sommarpaket på sådär 6000 MED försäkring! :D


Visst är den fin? Min nya lilla älskling! :D


Kommentarer
Postat av: Linus Zebrah.

Sv: haha, inte vad jag vet. Men de kanske de har ;)

2010-07-29 @ 23:30:03
URL: http://finest.se/linuszebrah
Postat av: Anonym

Den filmen vill jag se!:D

2010-07-30 @ 07:24:42
URL: http://mrsmile.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0