Förvirrad - glad

Nejmen usch! Igår var jag har helt.. efterbliven när jag kom hem, förvirrad och jag visste inget. Antagligen var jag bara väldigt trött plus saker som jag var tvungen att reda ut och så att jag helt enkelt inte tid att vara glad. Eller ah, vad man ska säga.. Jo men glad passar nog in. Jag är fortfarande omskakad eller något efter mitt fall, men jag är på väg upp igen. Igår var faktiskt en väldigt bra dag, med undantag för småbråk hit och dit när alla ville olika och tjafsade om det. Men över lag så var det bra. Vann massa olika saker och så. Bloggar mer om Liseberg senare, måste hoppa in i duschen och så nu. Plus att det kommer bilder också! :)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0