Fixad för inget.. kanske?

Blev inget besök hos min kära vän idag. Orsaken behöver ju inte alla veta ;) Haha, i alla fall, så här sitter jag, har stressat som fan med att få i ordning hår och smink och kläder för att hinna med bussen. Men så ska jag inte ens åka x'D Vilket fall som helst har jag fått en bra start på dagen, måste verkligen skärpa mig! Antingen så sover jag så länge att solen hinner börja gå ner innan jag vaknar, eller så vanar jag innan den ens gått upp (typ), och då är det för att jobba!
Men istället för att sitta här och klaga på mig så ska jag ta och göra något! Börjar med att resna bland alla mappar och block jag har tagit hem från skolan. Känner att jag vill ha lite ordning när det drar igång igen ;) Och ja, jag vet att det är över en månad till, men hallå, bättre att göra det nu än att säga "senare" men att det aldrig bli av va?! (Och jag vet att om jag skulle säga det här till min mamma skulle hon säga: "varför tänker du inte så när det gäller att städa också?" HAHA :D)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0