Ett måste när det är sommar!

Satt uppe länge igår trots att jag var superdupertrött! Inte bra alls eftersom det gjorde så att jag sov till runt 13.00 idag :( Så idag har jag faktiskt inte hunnit göra något viktigt alls, bara ätit sallad och kollat film, haha! Mammas barndomskompis (eller något) är här också, så man försöker ju vara social och trevlig och så! :)
Ska försöka somna i vetig tid ikväll, eftersom jag (och min familj) ska till Rydaholm imorgon och träffa folk! Inte vilket folk som helst, utan Alexandra och Nathalie och deras förädrar, våra familjer har varit vänner sen.. alltid. Nathalie är endast ett år äldre än mig och Alexandra ett år yngre, så vi har verkligen känt varandra sen vi öppnade ögonen för första gången :) Längtar riktigt mycket, inte träffats på ett år nu ju! :D

Ska kila iväg nu och kolla Allsång på Skansen, det är ett måste, sommarkänslor! <3

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0