Du får inte min respekt förrän du förtjänar den, Biatch!

Sitter hos Alex nu :D Och ja, jag vet, "syster och Erica" var det, men jag och Erica blev så snällt tillfrågade om vi ville komma hit på typ.. "fest" ;D haha, och självklart tackar man inte nej till det :D Så ja, har riktigt trevligt, fast Erica och Ludde-puss ligger mest i soffan, så jag, Hampus, Alex och David sitter och.. gör inte så mycket, Hampus klipper Alex, sjukt bra (y) HAHA
I alla fall, Nässjö idag hos syster och folket var helt underbart! Mina älsklingar är så underbara :')

Och jag hinner troligen inte blogga imorgopn, så tänkte dra lite om det nu också när jag väl är igång ;) Haha, det blir att vakna här, hem till Erica, fixa till oss lite och in till Jönköping. Väl där ska vi fixa lite saker, träffa lite folk och så, ha allmänt kul :) Kvällen kommer spenderas med Erica, endast. Vi två och en riktigt mysig film! Troligen skräck, blire alltid när vi är i farten ;)

(Och med undantag för patetisk kommentar så har dagen varit underbar verkligen, vafan. Hört talas om mognad? :D)

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0