Bingo!

Efter att ha suttit stilla i en bil i sådär tre-fyra timmar så var det väldigt skönt att komma hem, få sträcka på benen och krama om mina små underbarlingar! (Alice och Ida såklart! ;)) Blev inte mycket vinst, bara mamma som kammade hem sådär 350 kr eller vad det var. Men det var i alla fall trevligt!
Och ett svar snabbt till Sara: Jo självklart kan jag hjälpa dig! Skriv bara din msn i en kommentar så addar jag och hjälper dig :) (Och jag godkänner inte kommentaren, så det är bara jag som ser den :)) Tack igen för de positiva kommentarerna! Blir superglad! :D

Fast oj oj , nu kom Alice springandes och hoppade på mig! Hon vill måla i paint - två och ett halvt år, börjar tidigt med de tekniska prylarna ;)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahah, min bror brukade också rita i paint när han va liten ;)

2010-07-26 @ 21:32:30
URL: http://feliciaamandaa.blogg.se/

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0