Älskade bebis!

Ååååh, jag älskar mina nya bebis! Har fotat lite idag och så, provcyklat den lite, och jag är riktigt nöjd! :D Dock känns det som om jag inte får in någon fokus någonstans, men det beror väl på mig, att jag inte ställer in den rätt x'D HAHA! Gillar inte att fota på med autoinställningarna så det får bli manuellt, vilket gör att det faktiskt är mitt fel att fokuset inte alltid blir rätt. Men det är ju något som kommer bli bättre med tiden, ju mer jag provcyklar den liksom :)
Och som jag hade skrivit i min planering - Västervik i helgen - blir inte av. Så istället blir det att hitta på något med Nathalie om hon inte ska hjälpa sin moster eller vad det var hon nämnde häromdagen, haha. Det kanske (väldigt mycket kanske) även blir en runda till Rydaholm redan i helgen och provcykla min kamera i Emils studio! Skulle vara grymt kul, men får se när det blir av! :D

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0