Weho vad jag är tråkig!

Somnade innan när jag låg i sängen och kollade på "He's Just Not That Into You", fin film och så, sett den några gånger.. Men jag var helt enkelt för trött. Vaknade av att mamma ropade och sa att jag skulle börja fixa min sallad inför imorgon. Och min sallad är underbar! Hahaha, lite lam kanske.. Pasta, kyckling, gurka, ananas och majs, mums! Liksom, jag gillar inte hamburgare, och det är det enda som bjuds på nere i Halmstad mellan matcherna.
Just det - kan inte nämnt det. Imorgon åker jag och sådär femtion stycken till från handbollsklubben här i Gnosjö till Halmstad för att kolla på när det svenska landslaget möter det isländska, samt det danska mot det norska. Love it!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0