År 2010!

Som alla vet är det nyårsafton imorgon, det vill säga att idag är det näst sista dagen på år 2010! Tänkte därför göra en liten  sammanfattning i bilder och små meningar från varje månad! :)

Januari
Kommer inte ihåg så mycket, men det blev en hel del tid med Nathalie och smink och sånt.




Februari
Var bl.a. hos Erica och hade en hel del kul!


Mars
TOKIO HOTEL! Finns inte mer att säga, det slår allt!




April
Råkade hitta en pojkvän vid namn Joakim plus att vi fick veta att Alice och Ida ska få en lillasyster/lillebror.


'

Maj
Valborg i Malmö med Joakim och Mella och Gisledagarna hos mig med Joakim och gänget från Jönköping.




Juni
Jag går och fyller myndig, plus att jag blir singel i slutet av månaden. Fördriver den mesta tiden med att jobba och festa!




Juli
Mycket tid för vänner, fester och familjen! 
(och egentligen mådde jag inte så bra..)






Augusti
Fortfarande många fester, mycket tid hos syster och barnen, börjar sista året och har inspark och allt!






September
Kräftskiva x2 med vänner och familjer plus lite mer festande..






Oktober
Handbollen satte igång på riktigt och jag hade en väldigt rolig Halloween!




November
Jag började må okej igen, i alla fall bättre än på länge och jag hade en minnesvärd dag med Nathalie och shopping!




December
Började fint med att resa till Hasselblads med skolan för att sen stanna I Göteborg med Joakim och lite folk. Var dock sjuk över julen, som jag varit de senaste två åren...


 


Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0