'Bout to leave town!

Tre timmar instängd med ett papper. Det var nästan samma sak som döden, fast jag tror faktiskt jag klarade av det. Åkte direkt efter det till Värnamo med min lilla Ellinor, hihi. Hämtade ut våra bilder från Korstarkivet, och nu när jag kom hem märkte jag att de packat dem helt cpä. Självklart har de lagt bilderna så att de skavt mot varandra, så de är helt förstörda. Idioter. Ja, ja. Blev även att vi råkade besöka H&M, Lindex, Trend House och Hemmakväll. Köpte smink och Ellinor hittade en t-shirt och en film.
Kom hem runt fyra-tiden och hittade massa nybakade pepparkakor, gott! Hahaha!

Och nu är jag på väldigt bra humör! :D Hemmakväll och idolfinal, och Nässjö imorgon! Wie! :D Haha!
Best song of the week:

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0