Ursäkta.. haha

Gaaaaah, förlåt för mitt utbrott igår! Haha, blev lite mycket kanske, men ja, som sagt, jag var tvungen att få det ur mig. Ida mår jag bättre och jag försöker inte ens starta upp min dator, får snatta min brors lite då och då. Samt att jag har bytt mobil, tog min gamla som inte har ljud eller något, men den kan jag iaf sms:a med.. vilket jag inte kunde med den gamla. Det vill säga att jag ska lämna in min Aino igen, och lagar de den inte den här gången ska jag FAN skrika på dem. Jag fick lämna in min gamla tre gånger på ett år och denna två gånger på ett halvår, det är fan inte okej! Såååå... Om den inte blir fixad efter den här gången ska jag typ.. Jag vet inte, jag tycker jag borde kunna begära åtminstone en tredjedel av priset tillbaka.. Och eftersom jag jobbat nu så kommer alla pengarna i så fall gå till en ny mobil..

Fast det orkar jag inte tänka på nu, nu ska jag gå och gör något annat, typ.. hjälpa mamma att packa upp maten som hon nyss kom hem med. Hejdå!

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0