Tappar rösten..

Att stå ute igår med Erica igår var ingne bra idé. Stod ute i två timmar och när jag kom hem grät jag när tårna tinade upp för det gjorde så ont! I alla fall, jag somnade på soffan vid nio och vaknade halv elva och gick då ner till min säng och somnade direkt.

När jag vaknade upp idag så hade jag ingen röst och väldigt ont i halsen. Såå.. jag har en känsla av att jag kommer vara ganska sjuk under julen i år OCKSÅ. Varit det de två senaste åren.. I alla fall, jag plågade mig genom dagen idag, två inställda lektioner och den andra inställda gjorde att jag och mamma kunde åka till Värnamo tidigare än tänkt. Shoppade julklappar och kom hem för sådär en timme sen. Träningen idag är inställd också eftersom vi bara skulle ha varit fyra stycken typ.. Blir att ta det lugnt ikväll, sova tidigt.

Kommentarer

Skriv en fin liten kommentar är du söt :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0